Simulator

Velkommen til simulatorsenteret på Bærum GK
Simulatorsenteret har totalt fem TrackMan simulatorer, hvorav 4 stykker i 2. etasje over proshop, og en i det som tidligere var golfbilgarasjen. Denne simulatoren er innredet som et topp moderne svingstudio med kameraer og skjermer. Svingstudio kan også leies for egne eventer etc hvor man kan være litt for seg selv.

På loftet over selskapslokalene og kafeen har vi en puttinggreen i tre platåer på ca 50 m2. Her kan man trene putting, chipping og ha instruksjon på nærspillet.

Du kan booke simulatortimer, instruksjon og kjøpe verdikort (kun for medlemmer) i bookingsystemet ved å klikke på knappen under!

Viktige huskeregler før bruk
Det er noen viktige huskeregler vi alle må ta hensyn til ved bruk av simulatorene.
- Bruk rene innesko
- Baller og pegger har klubben, så man trenger ikke ta med egne. Det er forbudt å ta med seg pegger eller baller fra simulatorene hjem
- Husk å alltid registrere deg i resepsjonen i senteret før spill
- Viktig! Ved spill i svingstudio er det best at alle spiller samme vei, altså enten links eller høyrehendt.

Bookingsystem
Vi bruker bookingsystemet gjennom samme leverandør som vår nettside.

Retningslinjer for booking av simulatorer
- Simulatorbookingen åpner syv dager i forveien (Åpner midnatt 7 dager før)
- Booking gjøres via nettsiden vår, enten via Book simulator knappen på forsiden, eller ved i klikke deg inn på menyvalget Simulator. Man kan også booke via telefon 67 87 67 01
- Det er ingen booking ved bruk av treningsgreen på loftet. Den vil være reservert i for trening i gitte tidsrom. Kontakt oss direkte for å høre om den er reservert eller ikke.
- Det er forhåndsbetaling ved booking på nett
- Avbestilling må skje 24 timer i forveien
- Ved No show og ingen beskjed vil man faktureres aktuell timepris.
- Les godt igjennom brukerveiledningen under!

Ved arrangementer eller forhåndsreservasjon utenom bookingtider gjelder egne priser og booking må gjøres til aharto@bmgk.no

Priser

Følgende priser er gjeldende for bruk av simulatorene i det nye senteret.

TrackMan simulatorer (Sim 1-4)
BMGK medlemmer 325,- per time
Gjester 375,- per time
Juniorer i trening 275,- per time

Svingstudio
BMGK medlemmer 350,- per time
Gjester 400,- per time
Juniorer i trening 275,- per time

Tilbud til deg som medlem i Bærum GK
Som medlem i Bærum GK har du mulighet til å kjøpe verdikort (klippekort) på simulatorgolf. Verdikort kan ikke brukes i seriespill.

10 timer 3 000,-
20 timer 5 500,-

Verdikort kan enten kjøpes via bookingsystemet på nett eller i resepsjonen i senteret.

Ønsker du eller din bedrift et samarbeid i form av sponsorat, profilering eller lignende sendes henvendelser til aharto@bmgk.no

Velkommen til simulatorsenteret på Bærum GK!