Bli med på medlemstrening!

Av: Marius  |  Publisert: 15. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er fortsatt noen ledige plasser på medlemstreningene i februar, samt at øktene i mars er lagt ut! Meld deg på i dag!

Det nye konseptet bygger på at du skal kunne melde deg på tettere opptil treningene, at det er økter i ulike temaer som skal passe for akkurat den delen av spillet du føler du må forbedre og øktene har noe færre deltagere slik at trenerne kan gi hver enkelt god oppfølging på trening.

Under finner du oversikt over medlemstreningene som er satt opp i resten av februar måned. I vinterferien er det ikke satt opp noen medlemstreninger.

Klikk her å lese mer om treningen og se øktene for mars måned.

Mandag 26. februar 1300-1400
Teknikktrening med Anders - Jernslag